NYHETER 2007

Silly Season 06/07 [2007-06-15, uppdateringar i röd text]

Nyförvärv:

Mattias Svensson, f:

Ska vara spelande assisterande tränare till Jens. Har ett förflutet i bl a Nosaby och kommer nu senast i från Österslöv.

Sinan Güner, mf:

Kommer från förra seriekonkurrenten Gärds Köpinge. Har tidigare även spelat i Näsby.

Stefan Stjernkvist, mf/f:

Kommer i från seriekonkurrenten Åsum.

Jens Persson, b:

Kommer från Hjärsås/Värestorp. Blev utsedd till bortalagets bästa spelare när de besökte Blekevallen 2006.

Andreas Johansson, mf/f:

Kommer från nyblivna division 3-klubben Nosaby.

Ronny "Gonna" Olsson, b:

Har precis som Adde ett förflutet i Nosaby.

P-16-spelare:

Ett helt gäng egna P-16-spelare kommer att flyttas upp i seniortruppen. Dessa kommer att presenteras vid namn senare.

Förluster:

Mats Svensson:

Har bestämt sig för att, efter många år i den oranga tröjan, nästa år spela för Huaröd. Vi tackar för dom åren du spelade (och tränade) för VIF och önskar dig välkommen tillbaka.

Johan Nilsson:

Har flyttat till Hässleholm och kommer att representera någon klubb där. Vi önskar dig lycka till och välkommen tillbaka.