NYHETER 2007

Summering av årsmötet och årsfesten [2007-02-12]

Lördagen den 10 februari avslutades 2006 och inleddes 2007 med årsmöte och årsfest.

På årsmötet summerades ett bra år säväl ekonomiskt, fotbollsmässigt och även för övriga aktiviteter. I styrelsen omvaldes Hans-Inge Hansson till ordförande och även Carl Palmehag fick fortsatt förtroende som sekreterare. Med i styrelsen sitter även Bertil Hansson, Göran Söderberg och Hans Alexsson, dessutom suppleanterna Anna-Viola Olsson och Fredrik Hultén. Även en hel rader sektioner valdes, bl a stödsektion, ungdomssektion osv. Nu ser vi fram emot ytterligare ett bra år för föreningen.

Årsfesten blev som vanligt lyckad med bl a sång av Jörgen och Göran. Dessutom delades ett antal prestigefyllda priser ut.

Årets person/personer:

Bingosektionen som belönades efter många års fantastiskt arbete som inbringat mycket pengar till föreningen.

Harry Nilssons stipendiefond:

Erik Palmehag

Sten Jönssons hederspris (årets a-lagsspelare):

Johan Palmehag

Årets dam-lagsspelare:

Anna Johansson

Träningspriser seniorer:

Johan Palmehag, Johan Olsson, Rikard Persson

Träningspriser dam-laget:

Linda Hansson, Lotta Svensson, Anna Johansson

Dessutom avtackades Janet Svensson för hennes arbete i styrelsen och i ungdomssektionen.